Welkom bij mijn Profileringskit!

 

Hierbij laat ik mijn persoonlijke profiel zien en hoe dit door de jaren heen is ontwikkeld. Hier laat ik mijn nieuwe logo zien en een vernieuwde versie van mijn CV en motivatiebrief.

Logo

Hieronder is mijn logo te zien en hoe je deze op diverse manieren kunt gebruiken. Het logo is vrij simpel, want zo ben ik als persoon zelf ook. Ik heb bewust gekozen voor de kleuren blauw en rood. Blauw staat voor betrouwbaarheid en eerlijkheid. Rood staat dan weer voor gezellig, energiek en passie, net zoals het vlammetje wat terugkomt in het logo. Tijdens mijn minor Accountable Concepting heb ik veel geleerd over het wegzetten van een merk en dus ook over het maken van een logo. Daar heb ik geleerd dat een goed logo op verschillende manieren weg te zetten is en in verschillende kleuren net als hier te zien is. Ook moet een logo uit elkaar getrokken kunnen worden en nog steeds herkenbaar zijn, zoals in mijn geval met het vlammetje.

Motto

Een goed motto verzinnen is niet eenvoudig, maar kan wel héél waardevol zijn. Het kan je uitstraling compleet beïnvloeden en daarom ben ik opzoek gegaan naar iets wat mijn boodschap sterker maakt. Mijn leerdoelen schriftelijke communicatie en InDesign waren gebasseerd op het beter kunnen overbrengen van marketing uitingen. Hierop aansluitend heb ik het volgende moto bedacht:

CV en motivatiebrief

Hieronder staan mijn motivatiebrief en mijn CV. Na het behalen van mijn diploma wil ik namelijk zo snel mogelijk het werkveld in. Naast het vakkenpakket van een CE'er ben ik aan de gang gegaan met functionele uitbreidingen op het standaard pakket. Met de vaardigheden in het Adobe-pakket en in schriftelijk communiceren kan ik mezelf onderscheiden van andere CE'ers en marketeers.

Persoonlijke activatie

Video-pitch

https://mymedia.avans.nl/media/20230327_175113%20(1)/1_k8kx0prq